Всички стоки предлагани в електронния магазин на ДИ ЕМ КОМПЛЕКС www.dmcomplex.bg са нови и се продават в оригиналните си опаковка. Условията за гаранция и рекламация на стоки в България се урежда от действащият ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (ЗЗП).
Гаранция
В случай на фабричен или производствен дефект, който е установен веднага след получаването на продукта в присъствието на куриера моля веднага сигнализирайте на нашите телефони. Всяка стока, на която е указан срок на гаранция се изпраща на клиента с оригинална гаранционна карта от производителя, в която са упоменати:
– адрес и телефон на оторизираните сервизи
– гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители
– гаранционен срок на закупената стока
Гаранционният срок започва да тече от момента на изпращането на пратката
Ако констатирате фабричен дефект или неизправност, която не е по причина на неправилна употреба, моля обърнете се към посочения сервизен център за съответния район, в който се намирате, или ни потърсете за съдействие изпращайки e-mail от формата за контакти в електронния ни магазин. Обратна информация ще получите на посочения от вас електронен адрес или ще ви се обадим на посочения телефон.
За всички продукти в магазинa важат гаранционните условия на съответния производител или оторизирани сервизни центрове. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта в много случаи се изисква касова бележка или фактура за покупката, за да бъде уважена гаранцията. Клиентът е длъжен като съвестен гражданин да пази всички документи и опаковки съпътстващи стоката. Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта в разрез с предписанията в гаранцията и техническите характеристики на стоката.
Рекламация
– На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него. При явно несъотвествие на получената стока със заявената незабавно се свържете с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента. При установяване на такава грешка, клиентът връща продукта за сметка на ДИ ЕМ КОМПЛЕКС и му се изпраща верния за сметка на ДИ ЕМ КОМПЛЕКС.
Връщане на продукти
Как можете да върнете продукти?
1. Попълнете формуляра за връщане, който сме приложили към пратката Ви. Ако не откривате формуляра, можете да го свалите от
тук.
2. Опаковайте стабилно продуктите за връщане в картонена кутия и приложете попълнения формуляр за връщане.
Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари. Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.
Транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
Адресът, до който се изпращат всички наши пратки е следният:
ПОЛУЧАТЕЛ: ДИ ЕМ КОМПЛЕКС ЕООД
до адрес: ул. Здравко Бомбов 2 (Топливо)
Дългопол, 9250
В случай че връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща пратка. Ако продуктите обаче са от различни поръчки, изпратете всеки от тях като отделна пратка, със съответния за нея документ за връщане.
Какво се случва, след като изпратите пратката?
Получавате товарителница, с която можете в сайта на куриерската фирма да видите кога артикулите са предадени на наш служител в град Дългопол.
Продуктите се проверяват в отдела ни за върнати пратки в Дългопол. След като процесът приключи, ще получите съобщение на посочения в поръчката имейл адрес, както и корекция на фактурата.
Възстановяване на сума – получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка от Русе към Полша. В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни.Сумата се възстановява по следните начини:
За поръчки, заплатени онлайн през системата ОББ – автоматично по картата, от която е направено плащането;
За поръчки, заплатени с наложен платеж – по посочената във формуляра за връщане банкова сметка.
Отказ от поръчка
Клиентът има право да откаже получаването на заявената от него стока при едно от следните условия:
– доставената пратка явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения ѝ преглед.
– цената, която клиентът следва да заплати не съответства на дължимата цена.
– при несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на направеното от него заявление за покупка в срок от 24 часа от получаването ѝ.
Можете също така да посетите страницата Контакти