Често задавани въпроси


Трябва ли да се регистрирам?

Трябва ли да се регистрирам? Регистрацията в електронния магазин на ДиЕм Комплекс не е задължителна. Може да разглеждате магазина, да създавате и изпращате поръчки, без никакви ограничения.

Как да направя поръчка?

 
Как да купя?
 
Стъпка 1 1. Рагледайте продуктовите категории и добавете всичко което желаете да закупите и съответното количество в пазарската количка чрез бутона „добави в количката“. 2. След като приключите с избора на стоки, както и по всяко друго време, може да прегледате съдържанието на кошницата от бутона „количка“ в горния десен ъгъл на електронния магазин. На тази страница може да промените заявеното количество, да премахнете или добавите още продукти към вашата поръчка. 3. След като сте оформили желаната поръчка в количката, натиснете бутона „поръчай“, за да преминете на следващата стъпка от финализирането на поръчката.
 
Стъпка 2 4. В следващата страница от потребителската кошница може да въведете Вашето потребителско име и парола ако желаете да използвате Вашата регистрация, с което необходимата информация за доставка и фактура ще се попълни автоматично и ще може да проследявате всички свой поръчки. 5. Ако желаете да финализирате поръчката си, без да се регистрирате, може спокойно да попълните информацията в полетата „данни за доставка“ и „данни за фактура“ ако желаете такава. 6. Изберете предпочитан „начин на плащане“. Прочетете повече за предлаганите начини на плащане. 7. Изберете предпочитан „начин на доставка“. Прочетете повече за предлаганите начини на доставка. 8. Имате и възможност да напишете в свободен текст “бележка към Вашата поръчка“.
 
Стъпка 3 9. В следващата страница може да прегледате цялата въведена от вас информация с възможност да се върнете „назад“, за да направите корекции в случай, че сте допуснали грешка, или да финализирате поръчката с бутона „изпрати поръчката“. Не пропускайте да отбележите, че сте съгласни с „общите условия за ползване“ на електронния магазин.
 
Стъпка 4 10. Всяка успешно изпратена поръчка приема уникален номер, с който се записва в системата и може да бъде проследена от вас, ако сте регистриран потребител в електронния магазин. След като поръчката ви е изпратена успешно, наш консултант ще се свърже с вас в най-кратък срок на посочения телефон за контакти, за да потвърдите направената поръчка и за допълнително уточняване на нейното изпълнение.

Защо калкулаторът за доставка понякога не работи?

Електронния ни магазин е в синхрон с актуалните тарифи на куриерска фирма Спиди т.е. цената за доставка се изчислява в реално време в системата на Спиди.
 
– Понякога в натоварени моменти системата на Спиди лимитира връзките към нея, в такъв момент моля опитайте да изчислите цената си за доставка в нашия калкулатор като пробвате по-късно.
 
 
– Защо цената за доставка с куриер Спиди е “null”? Това се получава в следствие на нестандартни параметри на вашата поръчка обвързани с населеното място за доставка: поръчката ви е или прекалено тежка или стойността и надхвърля позволената сума за наложен платеж.
 

При всякакви въпроси относно цената за доставка може да се свържете с нас на посочените телефони или ни пишете на страница “контакти”.

А защо да се регистрирам?

Регистрираните посетители на електронния магазин получават достъп до допълнителни функционалности, които им помагат в избора на продукти и управлението на направените поръчки:
 
 
– След като веднъж зададете данните за доставка и фактура, не е необходимо да ги пишете отново при всяка нова поръчка.
 
 
– Всички успешно изпратени поръчки се записват в профила на клиента и той може да проследява статуса на поръчката до момента на нейното получаване. Също така може да разглежда съдържанието на всичките си стари поръчки.
 

– Регистрираният клиент може да създава свой собствен списък с любими продукти, което му позволява бързо и лесно да следи за тяхната наличност и да ги добавя в новите си поръчки, като пести ценно време.

Актуални ли са цените и наличностите на показаните продукти?

 
Системата за електронна търговия на ДиЕм Комплекс автоматично обновява наличността на предлаганите продукти и тяхната актуална цена. Възможна е промяна на цените по няколко пъти на ден.
 

Защо цените в електронния магазин се различават от тези в търговските бази на Ди Ем комплекс?

 
Причина за разминаването в цените е, че основен фактор за тяхното формиране е цената за доставка от производителя до нашите бази, която за различните градове е различна, от което произлизат и различните продажни цени на предлаганите строителни и мебелни материали. При поръчка от електронния магазин се гарантира, че ще заплатите своята поръчка на цените посочени единствено в интернет магазина, както и че цените в електронния магазин важат единствено за поръчки направени от него.
 

Защо не мога да добавя продукт в потребителската кошница?

С цел качественото и коректно обслужване на нашите клиенти и минималният риск от грешки, системата за електронна търговия на ДиЕм Комплекс не позволява закупуването на продукти когато:
– продукта не е наличен
– продукта е наличен, но цената му е „0,00“ лв., т.е. към момента този артикул няма въведена актуална продажна цена.



При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате "сайта ОРС"
2024, Всички права запазени. Политика за защита на личните данни / Общи условия